#2017-04-05 20:32:14 

Jagdom

Użytkownik

Jak widać w temacie planuję prowadzenie sklepu internetowego. Nie będę tutaj wtajemniczał nikogo jaki to ma być dokładnie sklep i co tam będę sprzedawać, bo to raczej nie ma znaczenia i nie o to chodzi. Chodzi o to jak sklep internetowy w ogóle założyć. Od czego zacząć? Gdzie szukać jakiś fachowców, jakie opcje wybrać? Dla mnie to temat raczej obcy, nie znam się na tym prawie wcale, więc jak mi ktoś coś podpowie i doradzi to będę wdzięczny…
#2017-04-05 20:48:31 

Krzyżowaty

Użytkownik

No a może my jesteśmy ciekawi jaki sklep to będzie? Hehe… :P nie no żartuję, ale w sumie nie wiem czy nie ma to znaczenia jaki to ma być sklep, bo przecież nie każdy może być zrobiony tak samo?? Każdy produkt inaczej isę sprzedaje i wgl…
#2017-04-05 21:30:53 

Jagdom

Użytkownik

No to wiadomo, ale chodzi mi o taki ogólny zarys tego jak się za to zabrać i tak dalej, na to branża wpływu raczej nie ma…
#2017-04-06 00:23:46 

DaisyTheDuck

Użytkownik

Owszem, na te podstawy branża wpływu nie ma najmniejszego. Na początku musisz wybrać odpowiedni hosting i ja Ci polecam zajrzeć tutaj, na ich stronę: http://www.aptusshop.pl/ zapoznać się z ich instrukcją w pigułce dotyczącą tego jak założyć sklep internetowy i zdecydować się na współpracę z nimi. Bo wtedy to sukces gwarantowany, jak się na tym dobrze nie znasz to oni Ci wszystko wytłumaczą dobrze i gwarantują profesjonalne serwery i strony, i super oprogramowania.
#2017-04-06 03:11:33 

Jagdom

Użytkownik

Ooo, to jest świetne! O coś takiego mi chodziło, dzięki bardzo.
#2017-04-06 03:34:14 

DaisyTheDuck

Użytkownik

Nie ma za co i życze powodzenia w rozkręcaniu biznesu, z ich pomocą na pewno Ci pójdzie o wiele łatwiej i wiele kwestii będzie jaśniejszych i łatwiejszych do zrozumienia. Też jak zaczynałam to była dla mnie czarna magia, ale ich usługi sa naprawdę bardzo pomocne i profesjonalne.
#2017-04-06 06:34:02 

Jagdom

Użytkownik