#2016-06-28 21:05:30 

GregoryP

Użytkownik

Siemanko! Jestem studentem pierwszego roku na UAM i takim na razie nieformalnym gospodrazem, a że jestesmy pierwszym rokiem, to przydałaby się jakaś impreza integracyjna, co bysm się mogli poznać, wiadomo;) Gdzie w Poznaniu warto taką imprezę zrobić?
#2016-06-28 23:33:48 

Brzdąc

Użytkownik

Gospodarza to masz w klasie, albo w domu na roli :P Tu masz starostę. My to mieliśmy integrację u koleżanki na chacie, bo miała spory dom, tośmy się tam u niej integrowali ;)
#2016-06-29 02:32:54 

GregoryP

Użytkownik

NIe no trochę głupio mi wylecięz pytaniem „siema! Kto ma chatę? Tam robimy imprezę!”. Może i bywam bezposredni i beszczelny, ale bez przesadyzmu ;)Zresztąw lokalu chyba lepiej, mniej sprzątania póxnej;D
#2016-06-29 03:47:13 

DaisyTheDuck

Użytkownik

Witam. Najlepiej by było, jakbyś znalazł speców od integracyjnych eventów w Poznaniu, którzy najlepiej znają całą okolicę i wiedza, gdzie najlepiej taką imprezę zorganizować. Przy okazji wszystko bdziecie już mieli wpisane w koszta i dopięte.
#2016-06-29 04:56:33 

GregoryP

Użytkownik

Czy ja wiem? To pewnie krocie by kosztowało, chyba samemu wychodzi taniej coś takiego zorganizować.
#2016-06-29 07:26:27 

DaisyTheDuck

Użytkownik

Zorganizujesz samemu, ale powiedzmy, że już bawisz się „za bardzo” i nie ma kto trzymać pieczę nad imprezą. Atak to przynajmniej masz pewność, że ktoś będzie dbac o to, żeby impreza się dalej dobrze kreciła. Zreszta, jak dobrze poszukasz, to znajdziesz jakąś dobrą agencję, co ci to wsystko za dobre pieniądze zorganizuje.
#2016-06-29 07:34:46 

GregoryP

Użytkownik

No dobra, a powiedzmy nie jesem stąd, to jai trop najlepiej obrać? Albo wprost, którą agencję polecacie? :P
#2016-06-29 09:03:09 

Brzdąc

Użytkownik